Ćwiczenia na jędrny biust

Co sprawia, że mężczyźni nie zawsze są w stanie się skupić w naszej obecności? Ich myśli są daleko, daleko i próby nawiązania jakiegokolwiek kontaktu nie przynoszą żadnych efektów? Założyłaś dziś bluzkę z dekoltem? No to masz odpowiedź czemu tak się dzieje.

Nasi kochani wzrokowcy, dla których biust jest rzeczą nie pojętą i magiczną bardzo zwracają uwagę na akurat ten atrybut naszego ciała. Ale jeśli uważasz, że akurat w Twoim przypadku nie można tego nazwać atrybutem, coś Ci przeszkadza i nie jesteś zadowolona z wyglądu własnych piersi, możesz przecież to naprawić. Nie wysyłam Cię na operację plastyczną! Wszystko da się zrobić bez pomocy skalpela.

Już teraz zacznij dbać o to, aby Twój biust wyglądał dobrze na długi czas.

Piersi są podtrzymywane przez  mięśnie, więc żeby ujędrnić i troszkę podnieść biust należy wzmocnić mięśnie klatki piersiowej i ramion. Ważne jest też by pamiętać o mięśniach grzbietu, które utrzymują ciało w pionie i nie pozwalają na przesuwanie się piersi do przodu.

Ćwiczenia na biust należą chyba do najłatwiejszych i bardzo szybko widać ich efekty. Chcesz zacząć? Jakie kroki należy poczynić by unieść biust. Szukasz praktycznego zestawu ćwiczeń?

Ćwiczenia wspomagające

  • Pierwsze i najważniejsze ćwiczenie podstawowe, które wykonujemy przez cały dzień – prostujemy plecy!

Siedzisz przed komputerem, czy ganiasz po mieście rób to z wypiętą do przodu piersią i prostymi plecami – osiągniesz podwójny efekt! Twój biust będzie wydawał się większy i wzmacniasz mięśnie karku i pleców, które  go przytrzymują! Prawda, że proste?

  • Biorąc prysznic – kieruj zimne strumienie wody na piersi – wiem mało przyjemne i ani trochę nie relaksuje, ale wzmacnia ukrwienie biustu, co jest pierwszym krokiem do jędrności. A kładąc się do łóżka i zasypiając unikaj kładzenia się na brzuchu, gdyż nasz biust jest wtedy mocno przyciśnięty do materaca i najzwyczajniej w świecie gniecie się.

Przejdźmy jednak do prawdziwych ćwiczeń – z tymi powyżej mam nadzieje, że sobie poradzisz bez większych problemów.

Ćwiczenia na siłowni i basenie

  • Pływanie ! Doskonale wzmacnia wszystkie mięśnie i ładnie kształtuje sylwetkę. Dlatego latem korzystaj z kąpieli w jeziorze, czy morzu, natomiast na jesień i zimę warto zainwestować w karnet na basen. Pływanie doskonale rozwija partie mięśniowe na których nam zależy.
  • Ćwiczenie na ergometrze – taki symulator wiosłowania – zmachasz się na nim okrutnie, ale efekty widoczne niemal od razu. Do tego polecam jeszcze ćwiczenia na atlasie.

Bez wychodzenia z domu

Tutaj ćwiczeń do wyboru do koloru. Najpierw opcja bez ciężarków.

Stojąc na prostych nogach w lekkim rozkroku.

  • Wariant 1 – uginamy łokcie do kąta prostego,  następnie odginamy ramiona na boki. Przypominamy wtedy literkę X , mocno napinamy mięśnie rąk i klatki piersiowej na ok 3 s i odpuszczamy, ponownie napinamy na 3 s i odpuszczamy. Takich powtórzeń możemy zaserwować kolo 20, w 2-3 seriach.
  • Wariant 2 – pozycja jak wcześniej czyli proste lekko rozchylone nogi. Zginamy łokcie i przed sobą stykamy na całej długości ręce – wyglądamy troszkę jak do modlitwy, z tą różnicą, że stykają się całe ręce a nie tylko dłonie. Naciskamy rękami na siebie – mocno, mocno przez 5 sekund! I odpuszczamy !Liczba powtórzeń zależna od Ciebie – najlepiej do 20 w 2-3 seriach.
  • Wariant 3 – pozycja wyjściowa. Unieś w bok zgięte w łokciach ręce. Wyglądasz troszkę jakbyś miała skrzydełka i złóż ręce jak do pacierza i mocno na naciskaj dłońmi na siebie. 3 sekundy i odpuść . Taka sama liczba powtórzeń i serii.
  • Zniżamy się do parteru i próbujemy wykonać damskie pompki. Są one dużo łatwiejsze od standardowych męskich i na pewno uda Ci się wykonać to ćwiczenie. Podtrzymywany ciężar naszego ciała jest na kolanach, nie na stopach, więc łatwiej wykonać prawidłowo to ćwiczenie. Zrób klęk podparty z rękami z przodu. Nogi lekko ugnij, tak byś ciężar ciała opierała na kolanach, uginaj ręce w łokciach, tak by biustem prawie dotykać ziemi, a następnie prostuj łokcie do kąta prostego. Jeśli czujesz się na siłach to możesz wykonywać męskie pompki.

Aby uwydatnić biust należy wzmocnić obręcz barkową, mięsnie klatki piersiowej i pleców.

  • Teraz połóż się na plecach ( do tego ćwiczenia przydadzą się hantle – 1,5 kg )Ugnij nogi w kolanach tak by podeszwy stóp leżały na podłodze, rozłóż ręce na boki i wraz z hantelkami unoś je wyprostowane nad klatką piersiową. Takich powtórzeń zrób początkowo 10 w 2 seriach, w kolejnych dniach możesz zwiększyć liczbę.
  • Usiądź na krześle, ręce wzdłuż tułowia z hantelkami w dłoniach oczywiście i zacznij unosić wyprostowane do boku ręce – jakbyś chciała poderwać się do lotu, tylko w znacznie wolniejszym tempie.

Oto proponowane ćwiczenia na wzmocnienie mięśni klatki piersiowej, ramion, grzbietu, nie ma ćwiczeń które wzmocnią samą pierś – gdyż zbudowana jest głównie z tkanki tłuszczowej i gruczołów, ale za utrzymanie jej na odpowiedniej wysokości odpowiedzialne są właśnie te mięśnie. Więc możemy zacząć wykonywać te proste ćwiczonka i oddychać pełną piersią.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Blogger.com
  • Gadu-Gadu Live
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

, , , , ,

2 Odpowiedzi na Ćwiczenia na jędrny biust

  1. Mania 30 października 2017 at 22:51 #

    Baaaardzo dobre ćwiczenia! Pozostaje do tego dodanie balsamów ujędrniających, spanie w staniku (ja śpię w tym w którym ćwiczę od yajlee), robienie masaży wodnych i jeszcze raz ćwiczyć! Pozdrawiam, świetny artykuł <3

  2. Skydive 2 sierpnia 2017 at 09:23 #

    Ciężkie dla mnie są pompki, ale staram się wykonywać inne ćwiczenia, żeby biust ładnie wyglądał

Dodaj komentarz