Ćwiczenia na boczki

Czym są boczki, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Problem ten dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn. Jak się ich pozbyć?

Boczki - jak się ich suktecznie pozbyć?

Sposób jest prosty: dieta i ćwiczenia

Prawda jest taka,że nie da się spalić tłuszczu jedynie z jednej wybranej partii ciała. Można tylko bardziej skoncentrować się na miejscach, które są dla nas problematyczne. Zasada jest taka ćwiczenia należy wykonywać dokładnie i powoli. Wszystkie te ćwiczenia wyszczuplające powinny wam być znakomicie znane i nie powinny sprawić żadnych problemów. Są one bardzo proste, ale w połączeniu z odpowiednią dietą przynoszą cuda.

Ćwiczenie 1 – Skłony boczne z ciężarkami

Stajemy prosto, w lekkim rozkroku, w jednej ręce trzymamy ciężarek, drugą uginamy w łokciu i opieramy ją o biodro. Teraz wykonujemy skłon w bok, ciągnąc rękę z ciężarkiem w dół. Wracamy do pozycji wyjściowej. Na każdą ze stron ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut.

Ćwiczenie 2 – Skręty tułowia z obciążeniem

Siadamy na krześle bez oparcia okrakiem, uginamy ręce w łokciach i na tak zgiętych rękach trzymamy coś co waży ok. 20 kg. Następnie wykonujemy skręty tułowia. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut.

Ćwiczenie 3 – Skręty tułowia na leżąco

Kładziemy się na podłodze, nogi unosimy wyżej i kładziemy je np. na łóżku. Ręce zaplatamy na krzyż na klatce piersiowej, a następnie lekko odrywamy od podłogi górną część ciała i robimy skręty tułowia. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut (po każdych 2 minutach, 30s przerwy – przerwy nie wliczają się do czasu wykonywania ćwiczenia).

Ćwiczenia 4 – Brzuszki skośne

To ćwiczenia na boczki powinno wam być znakomicie znane. Kładziemy się, więc na podłodze, ręce zaplatamy na karku, nogi uginamy w kolanach. Teraz odrywamy się od podłoża i na przemian dotykamy łokciami kolan – raz jedno raz drugie i wracamy do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut (po każdych 2 minutach, 30s przerwy – przerwy nie wliczają się do czasu wykonywania ćwiczenia).

Ćwiczenie 5 – Przenoszenie piłki

Potrzebna będzie nam piłka lekarska, bądź coś innego o tej samej wadze. Siadamy na podłodze, nogi lekko uginamy w kolanach i unosimy je lekko ponad podłogę. Następnie łapiemy piłkę i robimy skręty raz na jedną stronę raz na drugą. Ćwiczenie powtarzamy przez 10 minut bez przerw.


Hula hop

Plastikowe koło, którym bawiłyśmy się w dzieciństwie, jest świetnym narzędziem służącym w walce z boczkami. Kręć kołem 10-15 minut dziennie, a szybko zauważysz efekty!

Ćwiczenia z hula hop to dobry sposób na zniwelowanie boczków.

Twister

Ćwiczenia wykonywane na twisterze, czyli niewielkich rozmiarów krążku, z którym zapewne spotkałyście się na siłowni, są bardzo skuteczne i pomagają w walce z boczkami. Wystarczy stanąć na twisterze i obracać nim raz w jedną, raz w drugą stronę, ale tak, żeby pracowały biodra, górna część ciała powinna zostać nieruchoma. Możesz przytrzymać się ściany lub framug drzwi. Ćwicz kilka razy w tygodniu po 15 minut.

Powodzenia w walce z boczkami!

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Blogger.com
  • Gadu-Gadu Live
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

, , , , ,

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz